Jagandasin's Blog

ord, bild, tankar….

Bloggläsande

Om jag nu stundvis läser färre böcker är jag en desto flitigare bloggläsare. Av olika det slag. Antar att det är min inneboende nyfikenhet som gör att jag läser bloggar, för att nyfiket få kika in hos andra… Lika roligt som att läsa själva bloggtexterna är att läsa kommentarer och via kommentarer är det lätt att hamna på andra intressanta bloggar.
Mest läser jag bloggar där böcker, filmer och konst kommer fram. Kulturbloggar av olika slag.

När jag lärt mig mer om bloggandet själv får jag länka till de mest intressanta jag hittar!

1 kommentar»

  Mrs Andie wrote @

Jag läser nästan aldrig böcker längre men jag läser bloggar i massor. Och jag tror att det beror på samma nyfiken som jag har som dig.


Kommentera

