Jagandasin's Blog

ord, bild, tankar….

att bestämma

hur min blogg ska se ut har visat sig bli ett huvudbry för mig… mest för att jag inte tagit mig tid att sitta ner och se hur jag ska göra för att ändra riktigt än

så nu är det en del av en av mina målningar som är header, känns hemma

fredagstrött idag, får inget vettigt gjort alls – för trött för Snäckan

ska dessutom iväg om en stund så nu blir det läsa o sova en stund

läsa ja, hur ska jag fixa till att lista upp böcker mm? måste ta mig tid att lära mig pysslet omkring en blogg om jag den här gången ska kunna bibehålla bloggandet…

No comments yet»

Kommentera

